Värvide nädal = sõbranädal

13.-17. veebruaril oli meie koolis värviline! Õpilased ja õpetajad olid ennast vastavalt värvile riietanud. Igapäevaselt räägiti värviga seonduvast. Õpilasesindus viis läbi igal päeval erineva tegevuse, mängu või viktoriini.

Esmaspäev : Sinine. Viktoriin, kus õpilased moodustasid võistkonnad ja vastasid küsimustele. Kõik olid väga püüdlikud, kolm esimest said ka auhinnad .

Teisipäev : Punane . Sõbrapäev! Terve päeva vältel võis koolimajas näha rõõmsaid, ning punasesse riietunud õpilasi ja õpetajaid. Valiti õpilaste arvamuse kohaselt sõbralikum õpilane ( poiss, tüdruk ) ja õpetaja. Avasime sõbrapäeva postkasti, kuhu oli tõsiselt palju kirju tulnud. Õpilaste vahel toimus ka erinevusmäng – võeti loosi, kes jääb ennast muutma, teised õpilased pidid ära arvama, mis muutunud on. Ja toimus ka valentini päevale pühendatud viktoriin.

Õhtul oli sõbrapäeva pidu ! Sõbrapäeva õhtusse jätkus tegevusi, kõigepealt tuli otsida südameid terve kooli pealt, mis võttis küll aega, aga õpilased tegid kõik koostööd ja südamed leiti ülesse. Kõige meeleolukam oli paberitants koos sõbraga, mis kujunes lõbusaks ja fantaasiarikkaks. Avatud oli ka sõbrapäeva kohvik, kus sai maiustada õpilaste enda valmistatud hea ja paremaga. Õhtu jätkus veel aja peale paberist südamete rebimisega, ja diskoga.

Kolmapäev : Kollane. Õpilased tõid näiteid kollase värviga seonduvast, saime teada miks kasutatakse kollast värvi teeremondil või valgusfooris – see on hoiatusvärv. Aga tegelikult tõstab kollane värv tuju ja enesekindlust ! Mängiti  mängu Aafrika kandjad, kus loosiga võetud õpilased pidid raamatuid pea peal kandma ilma abivahendeid kasutamata. See osutus raskemaks kui arvati, aga samas põnevaimaks mänguks, teised elasid kogu hingest kaasa.

Neljapäev: Oranž. Saime osa tehisjutust, kus õpilased avasid raamatu erinevatest lehekülgedest ja lugesid väikse lõigu ette, lõpu jutt tuli päris naljakas.

Reede : Valge. Nädala lõpetas arvamis mäng, kus tuli silmad kinni arvata erineva kujuga pliiatsite värvused ja need õigetesse tulpadesse panna.

Värvide nädal õnnestus, sest õpilased juba küsisid: “Mis me järgmisel nädalal teeme?”